Promowanie bezpiecznej marki

Wokół marki zajmującej się jakimkolwiek segmentem rynku buduje się bardzo specyficzna grupa odbiorców, którzy oczekują od niej realizacji bardzo określonych cech i postulatów. Dla samych firm produkujących komputery czy samochody bardzo ważne są badania rynkowe mające na celu pokazać, w jakim świetle konsumenci rzeczywiście widzą samochody czy komputery dostarczane przez daną markę na rynek. Jeśli więc firma produkująca luksusowe samochody i od lat słynąca z wyjątkowo drogich i prestiżowych rozwiązań motoryzacyjnych musi robić wszystko, aby mimo kryzysów i spadku zainteresowania towarami nadal wokół firmy krążyło przekonanie, że jest ona adresowana do miłośników luksusu i koneserów wyjątkowej jakości samochodów. Jednocześnie utrzymanie takiej renomy wokół własnej firmy sprawia, że konstruktorzy mogą całkiem skutecznie windować ceny swoich samochodów i zarabiać na nich zdecydowanie więcej. Zarządzanie marką motoryzacyjną jest oparte wszak na takich samych zasadach, jak promowanie wizerunku jakiejkolwiek innej firmy.

Comments are closed.

Czy wiesz że

  • Jak kisimy ogórki
    O tym, że przepisów kulinarnych na różne przetwory domowe jest bardzo dużo wiek każdy z nas. Zapasy na zimę robi się praktycznie ze wszystkich warzyw i owoców i każda gospodyni …
  • Skupienie w czasie jazdy
    Jeśli jesteśmy za kierownicą jakiegoś samochodu, czy też nawet zwyczajnego skutera, przede wszystkim powinniśmy pamiętać o tym, aby być zawsze w czasie jazdy możliwie jak najbardziej skupionym. Przez chwilę nieuwagi …

Tagi